امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


جوانان تحصیل کرده با مهارت آموزی به کارآفرین تبدیل شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با تأکید بر مهارت آموزی جوانان، گفت: متاسفانه جوانان بعد از اتمام تحصیل به‌ دنبال کار اداری هستند در حالی‌که باید با مهارت آموزی به کارآفرین تبدیل شوند و شغل ایجاد کنند.

آیت الله خاتمی روز یکشنبه در دیدار با سرپرست و مسئولین جهاد دانشگاهی استان زنجان، افزود: توجه به کیفی‌سازی آموزش ها برای جوانان باید جزو برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جهاد دانشگاهی باید به موضوع تجاری‌سازی و جهش در حوزه دانش‌بنیان توجه شود، اضافه کرد: یکی از اقدامات در این نهاد انقلابی باید ایجاد تعامل با صنایع استان در راستای برطرف کردن گره‌های کاری آنها باشد.

آیت الله خاتمی با تأکید بر لزوم توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه انجام کارهای ابتکاری و نو در حوزه های مختلف، اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که از جهاد دانشگاهی سراغ داریم این موضوع باید در این نهاد عملیاتی شود و با کارهای خلاقانه اقدامات بسیاری انجام گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید