امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


قلم دانش‌آموزان سلاحی برای دفاع از کشور است

آیت الله خاتمی :

قلم دانش‌آموزان سلاحی برای دفاع از کشور است



نماز جماعت دبیرستان پسرانه نبوت  روز چهارشنبه 93/8/21 به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان و با حضورمدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان رئیس ستاد نمازجمعه استان  و رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اقامه شد.

آیت‌الله ‌علی خاتمی در ابتدای این مراسم با اشاره به وقایع عاشورا اظهار کرد: عاشورا برای عبرت‌پذیران درس‌های فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و وجود این فریضه در جامعه فساد و تباهی را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مبارزه با ظلم و ذلت را یکی از علل قیام خود خواند، اعلام کرد: این امام بزرگوار با شهادت خود ثابت کرد مرگ با عزت بسیار با ارزش‌تر از زندگی با ذلت و خواری است.

خاتمی با بیان اینکه درس شهادت طلبی یکی از درس‌های با ارزش قیام امام حسین (ع) است، اظهار کرد: شهدای انقلاب نیز با تاثیر از پیام امام حسین (ع) در راه دفاع از کشور جان خود را نثار کردند و دانش‌آموزان نیز باید دنباله‌رو راه شهدا باشند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فعالیت دشمنان در زمینه جنگ نرم تاکید کرد: امروز قلم دانش‌آموزان حکم سلاح را داشته و باید برای دفاع از کشور به کار گرفته شود.

گزارش تصویری مرتبط :

دیدار با دانش آموزان و اقامه نماز در دبیرستان نبوت

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید