امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


اتحاد ملت های مسلمان عامل اساسی در شکست توطئه های دشمنان است‎

آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه در نشست مرکز مطالعات بین‌المللی غرب آسیا جایگاه محور مقاومت در منظومه سیاسی جهان اسلام در محل دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، گفت: برای توصیف جامعه الفاظی استفاده شده و یکی از این کلمات نژاد است که عامل کنار هم قرار گرفتن یک گروه در کنار هم است.

ایشان اظهار کرد: در قرآن آمده که در قیامت هر کس پشت سر امام خود می ایستد و در این میان  امام می‌تواند باعث رشد و یا انحطاط و سقوط افراد شود.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: کلمه قبیله برای جامعه استفاده شده  و این کلمه با معناترین کلمه برای معرفی جامعه است که نشان‌دهنده افرادی است که با یک هدف کنار هم زندگی می‌کنند و هم‌زیستی یک جمع برای هدف مشترک را قوم می‌خوانند و  این افراد را هدف مشترک دور هم جمع می‌کند.

ایشان افزود: واژه‌ها در معنای دینی به معنای امت است و  این کلمه از«ام» به معنای مادر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اتحاد ملت های مسلمان عامل اساسی در شکست توطئه های دشمنان است و برای تحقق وحدت در  جهان اسلام همه باید وارد صحنه شوند.

آیت الله خاتمی افزود: استکبار جهانی همواره از اتحاد و انسجام در بین مسلمانان وحشت داشته و برای رسیدن به اهداف نامشروع خود در جهان اسلام توطئه های مختلفی همانند جدایی شیعه و سنی را ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه  به راه انداختن جنگ های نیابتی و همچنین گرو های تروریستی همانند داعش در جهان اسلام  از توطئه های دولت های استکباری است،  تاکید کرد: ملت های مسلمان جهان در صورت اتحاد و همدلی می توانند بر توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف غلبه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید