امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی ریل گذاری شود

 

 

 

آیت‌الله علی خاتمی در دیدار با رئیس کل  ، کارکنان و قضات دادگستری استان، افزود: خوشبختانه عملکرد مجموعه کارکنان دستگاه قضائی استان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که از این حیث جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: قضاوت، کار بسیار دشوار و سنگینی است چراکه با حقوق مردم سروکار دارند و جایی که حقوق مردم مطرح است نباید کوتاهی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: در ارتباط با گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نقشه راه را تدوین کردند و ما باید بر اساس این نقشه آن را به‌طور صحیح ریل‌گذاری کنیم و در مسیر آن قرار بگیریم و هر کس در هر مقام و مسئولیتی وظیفه انجام آن را بر عهده دارد.

آیت الله خاتمی به سال رونق تولید اشاره کرد و گفت: باید رفع موانع موردتوجه قرار گیرد، مبادا با کار و رفتاری موجب تعطیلی واحدی شویم که مسلماً با این کار به اقتصاد لطمه خواهیم زد البته در اینجا باید حقوق مدعی حفظ گردد.

در ادامه این جلسه، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: عملکرد دستگاه قضائی استان زنجان در بخش‌های مختلف مطلوب بوده و همچنین برخوردار از قضات پاک دست و توانمند هستیم.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید