امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


تحقق وعده الهی در گرو اهتمام به منویات رهبر معظم انقلاب است

آیت الله علی خاتمی صبح امروز در همایش نقش فرهنگ و مدیریت جهادی در حمایت از کالای ایرانی و ترویج فریضه زکات، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله برای ایجاد نشاط و امید و مقابله با جنگ روانی که دشمن راه انداخته، احیای روحیه "ما می‌توانیم" است. امام (ره) این سنگ بنا را پایه گذاشتند و 10 سال سکان‌دار این حرکت عطیم بودند. امروز نیز نزدیک به 30 سال است که فرزند خلف ایشان با همان صلابت و قدرت و توان، کشتی انقلاب را پیش می‌برند .

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، با همت مسئولان و حضور مردم در صحنه، این نیز بگذرد، ادامه داد: هیچ ایرانی نیست که در کنار سفره خدمات و زحمات عرصه کشاورزی و سازندگی ننشسته باشد. این عرصه مثل دفاع مقدس است. جنگ آن زمان، جنگ، جنگ سخت بود و مردم با هشت سال مقاومت و طعم شیرین پیروزی را چشیدند .

وی افزود: در جنگ نرم هم دشمن با همه توان آمده ولی با هدایت‌ها و مدیریت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، هماهنگی بین قوای سه گانه و همه مسئولان نظام دیده می‌شود که یک صدا در برابر دشمن ایستاده‌اند و این نوید موفقیت است .

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: اگر همه با هم ایستادگی و مقاومت داشته باشیم، می‌توانیم به نصرت پروردگار دست بیابیم. تاریخ دوره چهل ساله پرافتخار انقلاب گویای همین مساله و عرصه امتحان است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید