امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


مدیران برای تحقق شعار سال برنامه‌ داشته باشند

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در سال جدید اظهار داشت: سالی که گذشت سال پر فراز و نشیب چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی بود.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ما باید چهل سالگی انقلاب خودمان را با چهل سالگی انقلاب‌های بزرگ دنیا مقایسه کنیم، تصریح کرد: موانعی که در مسیر حرکت انقلاب ما بود در مسیر دیگر کشور‌ها نبود، ما موانعی مانند جنگ، تحریم، تحریک گروهگ‌ها و... را در داخل کشور داشتیم، بنابراین اگر با همه این موانع به این مرحله رسیدیم ما استعداد رشد بیشتری را داریم.

وی با بیان اینکه ما از غافله تمدن و پیشرفت دنیا عقب بودیم البته ما را عقب نگه داشتند، چرا که ما در سالیان دور به حکومت‌های ناتوان مبتلا بودیم، عنوان داشت: تنها راهی که برای ادامه حرکت داشتیم این بود که شبانه روزی تلاش مضاعفی کردیم و از راه‌های میانبر برای عبور از موانع استفاده کردیم تا به این مرحله رسیدیم.

آیت الله خاتمی در ادامه به شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» که از سوی رهبری نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: رهبری ضرورت‌های کشورمان را در قالب شعار سال تبیین می‌کنند و شعار سال نقشه راه است و سال‌ها است که رنگ و بوی اقتصادی دارد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه نباید با شعار سال شعاری برخورد کنیم، اظهار کرد: شعار سال نقشه راه است و این نقشه راه باید برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری بشود و باید بر اساس نفشه پیش رفت و نتیجه گرفت.

وی با بیان اینکه بهترین قاضی مردم هستند، گفت: ما هنوز به آن شرایط ایده‌ال نرسیده‌ایم و مقصر قلمداد کردن همدیگر هم مشکلی را حل نخواهد کرد، باید آسیب‌ها شناسایی و کمبودها را جبران کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، مدیران باید یک برنامه کوتاه مدت به ویژه در بخش تولید داشته باشند و با استفاده از صاحب نظران و تجربه‌های گذشته حداقل یک برنامه میان مدت را هم طراحی کنند.

آیت الله خاتمی در پایان با بیان اینکه دشمن در حال حاضر هم عقب نشینی نکرده است و هر روز با یک بهانه‌ای وارد میدان می‌شود، افزود: همه ما مسافر داخل یک کشتی هستیم و باید دست به دست هم بدهیم تا از این طوفان‌ها گذر کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید