امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


خدایی بودن ، دلیل ماندگاری واقعه کربلا است ‎‎

 

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه بیان داشت : خدایی بودن ، دلیل ماندگاری واقعه کربلا است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در مراسم عزاداری ماه محرم كاركنان انتظامي استان با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين (ع) بيان داشت : كاركنان پليس به لحاظ اينكه شبانه روزي براي تامين نظم و امنيت و آرامش مردم و عزاداري ها تلاش مي كنند اجر و پاداش تلاش ها و مجاهدت ایثار گونه پلیس در نزد پروردگار متعال بالا است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ جنگ های بسیاری اتفاق افتاده و انسان های زیادی در اثر جنگ ، قحطی ، سیل و زلزله از بین رفته اند افزود : خدایی بودن و رنگ خدا گرفتن دلیل ماندگاری واقعه کربلاست که با گذشت زمان کهنه و از یاد ها نمی رود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) برپا داشتن نماز و امر به معروف و نهي از منكر بود افزود: قیام امام حسین(ع) به خاطر مادیات دنیوی نبوده بلکه برای اصلاح جامعه از آسیب ها و بدعت ها بوده است و ما هم باید با خرافات و بدعت های به وجود آمده در جامعه مبارزه کنیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اينكه يكي از عبرت هاي عاشورا براي ما اين است كه يزيد و شمر زمان خود را بشناسيم تصريح كرد : مكتب عاشورا دانشگاه انسان سازي ، عزت ، عظمت ، اقتدار و شهادت است .

وی عزت ، آزاداگي ، ظلم ستيزي ولايت مداري را از درسهاي عاشورا بيان و تصريح كرد : قانون و سنت الهي اين است هركس در مقابل دشمن ضعف نشان دهد آخرش ذلت است .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان با بيان اينكه اقدامات و عملکرد مقتدرانه پليس نويدبخش امنيت، آرامش و آسايش براي آحاد مردم است، تصریح کرد: امنيت امروز جامعه، مديون حضور شما و اين مايه افتخار است که در برقراري امنيت جامعه و مردم، سهم بزرگي داريد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه بیشترین زحمات و تلاش ها را در برگزاری مراسم ها عزاداری امام حسین (ع) کارکنان نیروی انتظامی متحمل می شوند ، افزود : بزرگترین و مهمترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید