امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


خدمات هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار قابل توجه بوده است

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار به هموطنان  انصافا قابل توجه بوده است.
آیت اله علی خاتمی در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و هیات همراه با ایشان افزود: خدمات هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار اعم از سیل، زلزله، بیماری کرونا  و سایر بلایا انصافا مردمی است و فعالیت های آن قابل توجه و مهم است.
ایشان یادآوری کرد: هلال احمر علاوه بر این نیز در توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو مطلوبی عمل کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن آرزوی موفقیت برای هلال احمری ها گفت: خدمات با انگیزه ای که هلال احمر ارائه می کند در امدادرسانی برای نیازمندان بویژه در مواقعی که نیاز به کمک اضطراری و اورژانسی می باشد، همیشه در صحنه بوده است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: فرا ملی بودن از مهمترین ویژگی های هلال احمر به شمار می رود چرا که بدون توجه بر تفکر، اندیشه و فرهنگ آن مملکت بی منت خدمات ارائه می دهد.
  • 1
  • 2
  • 3
 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید