امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


جهاد مدافعان سلامت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد

همایش بین‌المللی آیین محبت به همت امور اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان امروز به صورت مجازی برگزار شد.

آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم همایش بین‌المللی آیین محبت با تقدیر از مدافعان سلامت اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران استان زنجان با جهاد همدلی شبکه درمان و بهداشت استان زنجان را یاری رساندند.

وی با بیان اینکه در کنار نقش مردم که در رعایت پروتکل‌ها نقش ویژه‌ای داشتند، افزود: مردم زنجان در کنار این رعایت‌ها، کریمانه وارد میدان شدند و با استفاده از ظرفیت انجمن‌ها،پایگاه‌های مقاومت، مساجد و امامان جماعت در پیشگیری از بیماری کرونا و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: در قالب رزمایش کمک مومنانه نسبت به تامین معیشت نیازمندان استان تلاش شد و تا کنون هزاران بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بحث خیریه‌ها حرف اول را می‌زند، ادامه داد: نوعدوستی مردم زنجان موجب خدمات رسانی مطلوب به نیازمندان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه با گذشت 14 ماه از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر خدمات با انسجام بیشتر و موفقیت بیشتری ارائه می‌شود، ادامه داد: ضروری است هر کس به اندازه وسع و توان خود و به شکرانه بازوی توانمند در دستگیری از نیازمندان بکوشد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید