امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


ترویج فرهنگ بیمه در سطح جامعه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بر لزوم ترویج فرهنگ بیمه ای در جامعه تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه در چند دهه اخیر اقدامات مطلوبی در راستای معرفی و تبلیغ بیمه و جزییات آن در جامعه شده است، ولی هنوز طبقات پایین جامعه با آن آشنایی کافی ندارند.

آیت الله علی خاتمی در دیدار با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر عامل بیمه میهن و همچنین اعضای شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای استان که در حاشیه زنگ بیمه در مدارس صورت گرفت با بیان اینکه حوادث غیرمترقبه همواره در کمین نشسته و غیرقابل پیش بینی است، افزود: ترکیدگی گاز، خاکبرداری های غیراصولی، زلزله، سیل و مواردی از این دست، در برخی موارد بروز خسارت های ناگواری را موجب می شوند که ورود بیمه به عنوان پشتوانه در جبران و کاهش خسارت ها امری پسندیده و لازم است.
وی بر لزوم ارتقای جایگاه بیمه در جامعه از سوی شرکت های بیمه و متولیان امر تاکید کرد و یادآور شد: باید فواید بیمه بین عموم روشن بازگو شود تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند. نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه صحبت هایش برای فعالان صنعت بیمه کشور و استان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید