امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


نقاط ضعف و قوت موکب اربعین برای خدمت‎رسانی بهتر در سال آینده احصا شود

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امشب در مراسم تکریم از خادمان موکب اربعین زنجان اظهار کرد: استقرار موکب‌ها در اربعین برای خدمت‌رسانی به زائرین از جمله مهمترین اقداماتی است که طی چهار سال به خوبی صورت گرفته است.

ایشان با اشاره به اینکه خادمان زنجانی نیز طی سه سال متوالی در عراق به زائران خدمت‌رسانی کردند، گفت: امسال برای نخستین بار موکب استان در سامرا مستقر شده بود که در جای خود فتح الفتوح محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه طی سال‌های قبل به دلیل وجود مسائل امنیتی در سامرا زوار قادر به حضور در این شهر نبودند، گفت: امسال با وجود عنایت خداوند و رشادت رزمندگان رشید اسلام موکب حسینیه زنجان در این شهر استقرار پیدا کرده و خدمت‌رسانی کرد.

ایشان با تأکید بر اینکه سال آینده باید موضوع خدمت‌رسانی در سامرا را جدی بگیریم، افزود: باید برنامه‌های خوبی برای اجرا در نظر گرفته شود تا اربعین سال بعد شاهد برگزاری برنامه‌های جدی‌تری در اربعین حسینی در شهر سامرا باشیم.

امام جمعه زنجان همچنین بر بررسی نقاط ضعف و قوت موکب‌های فعال استان در مراسم اربعین تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها با جمع‌بندی تلاش کنند که نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

ایشان با اشاره به اهمیت واقعه عاشورا در تاریخ اسلام افزود: در واقع رمز ماندگاری تشییع عاشورا است و باید در پاسداشت این واقعه به نحو احسن تلاش شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید