امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


فرهنگ‌سازی و بستن راه‌های فرار مالیاتی نقش بسزایی در افزایش پرداخت مالیات دارد

 

 

 

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان زنجان ضمن تبریک هفته فرهنگ مالیاتی اظهار کرد: خدمت در این عرصه خطیر بوده و مسؤولیت سنگینی است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: با مسائل فرهنگی عدیده درباره پرداخت مالیات در جامعه، خدمت‌رسانی در این عرصه کار را برای خدمتگزاران تا حدی مشکل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رکود اقتصادی و وجود فرارهای مالیاتی و محدودیت منابع افزود: همین امر زمینه ساز نارضایتی‌هایی در سطح کشور شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه طبق دیدارهای مردمی و یا دیدار با مسؤولان تا کنون حتی با یک مورد نارضایتی از خدمات کارکنان امور مالیاتی استان اعلام نشده است، افزود: رضایتی عمومی از این افراد به ویژه تکریم ارباب رجوع بسیار بالا اعلام شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به وجود آمار فرارهای مالیاتی بالا در استان‌های دیگر، افزود: خوشبختانه در استان ما آمار فرارهای مالیاتی پایین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برای مقابله با این پدیده مخرب ساز و کارهای مختلفی باید اندیشیده شود که در این راستا طی سنوات گذشته روش‌های مختلفی در این باره پیشنهاد شده است.

ایشان با تاکید براینکه فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در پرداخت مالیات دارد، تصریح کرد: بستن راه‌های فرار مالیاتی که در نهایت تقویت کننده فرهنگ در جامعه است، نیز در این زمینه بسیار موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تلاش کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان در راه تحقق اهداف نظام مالیاتی کشور با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: کارکنان این اداره کل در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید