امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


مردم در ایجاد انقلاب نقش اساسی و محوری داشتند

آیت‌الله علی خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان گفت: برای هر انقلاب و برای هر حرکت اجتماعی سه حرکت لازم است.

وی ابراز کرد: شعارهای یک انقلاب بیانگر هویت آن است و رهبری انقلاب است، عوامل رهبری است که این فاکتور را راهبری و هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در دوران انقلاب، آرمان و شناسنامه انقلاب، شعار مردم در کوچه، خیابان، مدرسه و دانشگاه، شهر و روستا بود.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: همه ما افتخارمان این است که خدمت‌گزار مردم هستیم و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که چهل سالگی انقلاب‌مان را با ۴۰ سالگی انقلاب‌هایی که در دنیا شکل گرفته قیاس کنید.

وی افزود: ما نمی‌گوییم که در کشورمان هیچ مشکلی وجود ندارد اما با وجود موانعی که است، حرفی برای گفتن داریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: بخشی از مشکلات ما به تحریم‌های ظالمانه برمی‌گردد اما برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم.

آیت الله خاتمی یاد آورشد: موانعی که در ایران اسلامی وجود دارد را بسیاری از کشورها نداشتند، اما شما ببینید در سال ۱۳۹۰، ۷۵ هزار دانشجو در استان زنجان مشغول به تحصیل بودند. بالای ۸۵ درصد راه‌های روستایی آسفالت‌ریزی شده و روستاهای ۶ خانوار نیز از نعمت برق برخوردار شده است.

وی افزود: همه شعارهای که مردم در سراسر کشور با گویش و لهجه خاص هر منطقه سر می‌دادند، عصاره‌اش یک کلمه بود «یا مرگ و یا آزادی»؛ این شعارها هر زمان که شهدا بیشتر می‌شد کاملاً هوشمندانه تغییر می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان یاد آور شد: مردم در ایجاد انقلاب نقش اساسی و محوری داشتند و راهبری‌ها و راهنمایی‌های معمار کبیر انقلاب در رأس بود که البته در حال حاضر هم، همه از هر قشری پای آرمان‌ها امام راحل و شهدا ایستاده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید