امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


تقویت بصیرت جوانان نسبت به فتنه‌های دشمنان ضروری است

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید ابراهیم اصغری و در جمع خانواده شهدا، بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید یاد و خاطره شهیدان فراموش شود. 

وی اظهار کرد: نسل سوم و چهارم، انقلاب را ندیده‌اند و باید رشادت‌ها و فداکاری‌ها شهیدان و ایثارگران به خوبی تبیین شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است و باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند. 

خاتمی بابیان اینکه رژیم شاهنشاهی با مدیریت امام خمینی (ره) و رشادت جوانان انقلابی نابود شد، ابراز کرد: مردم پشت سر رهبری حرکت کردند تا انقلاب اسلامی پیروز شود و دست استکبار را از کشور کوتاه کنند. 

وی تأکید کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها به خاطر جان‌فشانی های شهیدان بوده است بنابراین باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان به خوبی بیان و تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود و برای تحقق این امر مهم باید یادواره شهیدان در استان تداوم داشته باشد. 

خاتمی افزود: اگر می‌خواستیم تسلیم شویم امروز این‌همه اقتدار و استقلال نداشتیم. باید قدر این انقلاب را بدانیم و برای اعتلای کشور با جان و دل تلاش کنیم. 

وی بر تقویت بصیرت جوانان نسبت به فتنه‌های دشمنان تأکید کرد و افزود: جوانان باید چهره شوم دشمنان را به خوبی بشناسند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید