امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


برنامه های دهه فجر با رویکرد امید و نشاط آوری اجرا شود

آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درجلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته‌‌ایم یک رویه مناسب برای مردمی کردن اجرای برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم، اظهار داشت: احساس می‌کنم رنگ و بوی مردمی در تهران بیشتر خودش را نشان می‌دهد بنابراین ما هم باید در اجرای برنامه‌ها ساز و کارهای را برای این ایام در پیش بگیریم که مردمی بودن در این دهه در استان ما هم بیش از پیش به چشم بخورد.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه ۴۶ ساله‌های ما انقلاب را ندیده‌اند کما اینکه درصد بالای از جمعیت را هم شامل می‌شود، گفت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که چهل سالگی انقلاب را با چهل سالگی انقلاب‌های دنیا مقایسه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی با انواع مختلف توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی و گروهگ‌ها مختلف روبه رو بوده است، گفت: انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی چه قبل و بعد از پیروزی انقلاب به شکل‌های مختلفی برای همگان به ویژه نسل امروز تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه پیشنهادی که در جلسه مبنی بر برپایی نمایشگاه در این ایام شد، پیشنهاد خوبی است، افزود: بحث امید آفرینی و نشاط در جامعه را هم رهبری تاکید کرده‌اند بنا براین سعی شود، برنامه‌های دهه فجر با رویکرد امید و نشاط آوری اجرا شود.

امام جمعه زنجان با یاد آوری اینکه اگر مردم صفوف خود را از اغتشاشگران جدا نمی‌کردند این حوادت کنترل نمی شد، گفت: امام راحل فرمودند: مردم ایران از مردم مدینه در عصر پیامبر گرامی اسلام(ص) و مردم کوفه در عصر امام علی(ع) وفادارتر هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید