امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، به سالروز حماسه نهم دی، اشاره و تصریح کرد: این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانسته و ادامه داد: مردم در هر زمانی پایبندگی خود به نظام را اثبات کرده‌اند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده ولی همچنان فتنه و توطئه‌چینی آنها علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد،‌ افزود: دشمن در فتنه‌هایی که در سال‌های مختلف برای‌ تحقق نقشه‌های شوم خود علیه نظام انجام داده ناکام مانده است.

ایشان با تاکید بر خدمت بی‌منت حاج قاسم سلیمانی طی 40 سال گذشته افزود: این نوع خدمت به مردم و جهاد با نفس این شخصیت را تبدیل به نمونه برجسته یک انسان مخلص کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مجاهدت سردار دل‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب برای عزت ایران اسلامی، ادامه داد: این سردار والامقام به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد نبود، بلکه باید به او به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.

آیت‌الله خاتمی به بر اهمیت جهاد اکبر تاکید و اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این نوع جهاد است که در آن پیروز هم شده است.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب با انواع توطئه‌ها همچون حمایت از گروهک‌ها، کودتا و جنگ تحمیلی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بود و نتیجه‌ای نگرفت، افزود: باید توجه داشت که غفلت از رسیدگی به مشکلات مردم باعث نارضایتی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت تلاش صادقانه برای حل مشکلات گفت: رسیدگی به حل مشکلات مردم که در مقاطع مختلف از جان، مال و فرزندان خود برای دفاع از انقلاب و نظام مایه گذاشتند ضروری است و انصاف نیست که این امر مورد غفلت قرار گیرد.

وی وعده‌‌های مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی را یادآور شد و افزود: مسؤولان نباید وعده‌های خود را فراموش کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید