امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهرهیدج به مناسبت قیام ۱۵ خرداد ماه، گفت: امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرد و مردم را به وحدت، همدلی و ایمان دعوت کرد.
وی اظهار کرد:: اصل انقلاب از ۱۵ خرداد آغاز شد و صبح همین روز دشمن شبانه امام راحل را بازداشت کرد و زمانی که مردم فهمیدند قیام کردند و یک صدا شدند ولی دولت طاغوت مردم را وحشیانه سرکوب کرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امام خمینی (ره) سرلوحه و شناسنامه انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین انقلاب دینی و بزرگترین انقلاب سیاسی را فرماندهی کرد.
خاتمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین انقلاب جهانی را بر پایه اسلام، قرآن، ولایت و اهل بیت رهبری و به پیروزی رساند،تاکید کرد: با ارتحال امام راحل دشمن فکر می‌کرد با نبود امام خمینی (ره) انقلاب شکست می‌خورد ولی موفق نشد.
وی با بیان اینکه شخصیت والا و بی‌نظیر امام خمینی (ره) در مقام معظم رهبری تجلی یافته است، ابراز داشت: امروز همه باید بصیرت خود را نسبت به دشمنان تقویت کرده و پشت رهبری باشند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: امروز دشمن جوانان را مورد هدف خود قرار داده بنابراین باید جوانان با فلسفه و اهداف امام راحل به خوبی آشنا شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید