امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


توجه به برپایی نماز در مدارس از اولویت‌ها باشد

آیت‌الله علی خاتمی در اجلاسیه استانی نماز و در ادامه مراسم رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد اظهار کرد: موفقیت در اجرای برنامه‌ها در حوزه نماز بیانگر همت بالای مردم است.
وی با اشاره به اینکه پرداختن به نماز دانش‌آموزی ابتکار بزرگی بود که اداره کل آموزش و پرورش و مدارس استان زنجان داشتند افزود: استان زنجان در زمینه نماز ادارات در چند سال متوالی به‌عنوان استان برتر یا نمونه انتخاب شده و این جای قدردانی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه نماز ستون دین است و به پا داشتن آن، اهمیت زیادی دارد که در قرآن به آن بسیار تاکید شده است گفت: برپا بودن نماز، دین را هم سرپا نگه می‌دارد.
وی همچنین با بیان اینکه مدیری که به نماز و اقامه نماز اهمیت می‌دهد، به دین هم اهمیت داده است یادآور شد: دلیل عمده برگزاری نمازهای جماعت باشکوه در بین نیروهای نظامی نشان دهنده این است که مدیران و مسئولان پیشگام هستند.
امام جمعه زنجان همچنین به برگزاری ویژه برنامه روایت حبیب در استان زنجان و رونمایی از سردیس سیدالشهدای جبهه مقاومت در بلوار حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: به مناسبت قرار گرفتن در آستانه دومین سالگرد شهادت این شهید سرفراز، نمایشگاهی نیز برپا شده است.
وی یادآور شد: امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی در بین جوانان تبیین شود چرا که این نسل دوران دفاع مقدس و جنگ را تجربه نکرده‌اند و باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج داد در واقع فرهنگ دفاع مقدس باید کشور را حداقل 800 سال تغذیه معنوی کند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید