امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


مطالعات علمی در بحث مسائل زیست محیطی انجام شود.

آیت‌الله  خاتمی :

مطالعات علمی در بحث مسائل زیست محیطی انجام شود.

آیت‌الله  خاتمی امروز در دیدار با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه خوشبختانه آژیر خطر زیست محیطی در زنجان به صدا در نیامده است، اظهار کرد: دلیل این موضوع حاشیه ساز نبودن مردم این استان است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات زیست محیطی ابراز کرد: مشکلات حوزه محیط زیست با دیدگاه واقع بینانه و جدی قابل برطرف شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عنوان کرد: مطالعه علمی روی برخی موضوعات و مشکلات از سوی سازمان محیط زیست انجام شود.

وی با بیان اینکه دفع زباله در کشور اصولی نیست، خاطرنشان کرد: باید اقدام عملی به منظور حفظ زمین و محیط زندگی انجام شود که دانشگاه و صدا و سیما پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی هستند.

آیت‌‌الله خاتمی در پاسخ به پیشنهاد رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در مورد تشکیل اتاق فکر مسائل زیست محیطی گفت: در زمینه تشکیل اتاق فکر مسائل زیست محیطی در زنجان باید اعضای اتاق فکر مشکلات و دردها را هنگام مطرح کردن در این اتاق فکرها بزرگ نشان دهند.

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات سایر کشورها بیان کرد: باید از تجریبات سایر کشورها به ویژه در حوزه آب استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: استفاده از روش‌های تشویقی و فرهنگ سازی بین افراد جامعه می‌تواند برای کاهش مخاطرات زیست محیطی موثر واقع شود.

وی افزود: برای جلوگیری از دچار شدن به مسائل روزمره باید افق‌های بلند مدت را تبیین کنیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه الگوی کشت در کشاورزی رعایت شود، اظهار کرد: آب سالم و با کیفیت ما در قالب محصولات کشاورزی صادراتی از کشور خارج شده و هدر می‌رود.

وی ابراز کرد: نتایج اتاق فکر در صورتی اثر بخش است که مدیران انتقاد پذیر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه آثار تخریب و نتایج آن در دراز مدت خود را نشان می‌دهند، عنوان کرد: مسئولان باید اطلاع رسانی‌های لازم را به افراد جامعه ابلاغ کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید