امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


تقویت تعامل مردم با پلیس ضروری است ‎

 

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه  در آئین افتتاح هشتمین دوره بصیرت غیرمتمرکز فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: امنیت امروز را مدیون فداکاری شبانه‌ روزی نیروی انتظامی هستیم و باید قدردان زحمات این تلاشگران بود. 

ایشان با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های امن کشور است، تأکید کرد: محقق شدن این امر مهم نتیجه تلاش کارکنان نیروی انتظامی بوده است که شبانه‌روز برای امنیت استان تلاش می‌کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان به ایستادگی ۴۰ ساله نظام و نیروهای مسلح در مقابل استکبار اشاره کرد و گفت: آمریکا در منطقه دنبال ثروت و زورگویی است و حقانیت ما هم اقتضاء می‌کند در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

امام جمعه زنجان تأکید کرد: خوشبختانه استان زنجان  امسال جرائم خشن نداشته است. 

ایشان بابیان اینکه مراسم عزاداری در استان زنجان به خوبی و با امنیت برگزار شد، ابراز کرد: در تحقق این امر مهم پلیس کار بسیار جهادی کرده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بر تقویت تعامل مردم با پلیس تأکید کرد و گفت:  مردم استان زنجان تعامل خوبی با پلیس دارند ونیروی انتظامی بااقتدار در حال تأمین امنیت مردم است و باید این تعامل تقویت شود. 

امام جمعه زنجان تصریح کرد: امنیت موضوع ساده‌ای نیست که در این راستا اگر همه وحدت و همدلی داشته باشند باشند می‌توانیم به دشمن غلبه کنیم.

وی گفت: امنیت پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه است و خوشبختانه مردم استان زنجان بیشترین رضایت‌مندی را در مورد امنیت دارند که این امر تلاش پلیس را نشان می‌دهد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید