امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


برای توسعه همه‌جانبه استان تلاش کنیم

آیت الله  خاتمی ظهر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان  سه شنبه در آئین افتتاح ۷۲ طرح محرومیت‌زدایی، گفت: استان زنجان مردم نجیبی دارد و این نجابت بلای جان آنها شده است و داد نمی‌زنند، باید قدر این مردم را بدانیم.

ایشان  اظهار کرد: سال گذشته از ظرفیت مرکز قرارگاه بسیج به خوبی استفاده نکردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: باید برای سال آینده از تمام ظرفیت‌ها در ارتباط با محرومیت‌زدایی در استان استفاده شود و کاستی‌هایی که در سال‌های گذشته بوده را جبران کنیم.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: از سال ۵۸ بنده در جهاد سازندگی فعالیت داشتم و کار جهادی می‌کردم، لذت محرومیت‌زدایی بسیار خوب است و به دل می‌چسبد.

ایشان  افزود: افرادی که در حوزه محرومیت‌زدایی فعالیت می کنند نشاط روحی و روانی دارند چراکه قدم برداشتن برای محرومین کار بسیار خوب و ارزشمندی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان هم نسبت به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی با سپاه همکاری لازم را داشته و برای توسعه همه‌جانبه استان تلاش کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید