امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان  در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شرکت کالسیمین شهر دیندی با بیان اینکه امروز بزرگترین جهاد کار و تلاش و فعالیت و بی‌اثر کردن تحریم است، اظهار داشت: امروز همه تلاش ما و به ویژه تولید کنندگان باید باید بی‌اثر کردن تحریم باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز سنگر تولید اهمیت دارد و برای دشمنان تاثیر گذار است، افزود: امروز تلاش و فعالیت در زمینه تولید و جهاد در سنگر تولید اهمیت جنگ رو در رو با دشمنان را دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد که دوباره بر کشور ما مسلط شود، تصریح کرد: همه تلاش دشمن با هر حیله و ترفند تسلط دوباره بر ایران اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز من به عنوان نماینده ولی فقیه در استان دنبال رای و جلب نظر نیستم، تصریح کرد: امضای ولی امر مسلمین برای من از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد.

امام جمعه زنجان با خطاب قرار دادن جوانان برای شناخت تاریخ کشورمان گفت: در زمان طاغوت و اواخر حکومت طاغوت همه تلاش‌ها برای ماندگاری شاه بود و برای همین اقدامات زیادی انجام شد و در این زمینه کارهای فراوانی انجام شد.

وی به مصاحبه شاه با روزنامه لوموند اشاره کرد و گفت: شاه در آن مصاحبه حرف‌های زیادی زد و یکی از حرف‌هایش این بود که اگر شاهنشاهی در ایران نباشد، کشور ایرانستان می شود.

آیت‌الله خاتمی به غائله‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز نظام پابرجاست و به راه پر افتخار خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با یادآوری سیر تاریخی جنگ و اتفاقات پس از آن گفت: شرق و غرب ۷۰ سال با هم درگیر بودند، اما در مورد ایران به توافق رسیدند چرا که منافع آنها در این بود و همه تلاش آنها حاکمیت شاهنشاهی در ایران و ابقای آن بود.

وی با اشاره به اینکه من چندین بار هم گفته ام دوران هشت ساله جنگ، جنگ جهانی سوم علیه کشورمان بود، گفت: ما در جنگ از ۱۷ کشور اسیر داشیم و شرق و غرب برای از بین بردن انقلاب اسلامی متحد شده بودند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ۸ سال مردم و جوانان این آب و خاک سینه سپر کردند تا یک وجب از خاک کشورمان جدا نشود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته دشمنان هر وقت اراده کردند بخشی از خاک کشورمان را از ما گرفتند، اما در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ایران به همت جوانان و مردمش ۸ ساله در مقابل دشمنان ایستاد، ادامه داد: ایران اسلامی ابهت آمریکا و شرق و غرب را در هم شکست.

نماینده ولی فقیه در استان  به تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آنها همیشه دم از نابودی کشورمان زدند اما نتوانستند کاری بکنند. آنها اگر می‌توانستند که با حمله نظامی ایران را از بین ببرند بی‌شک هیچ تردیدی در کارشان نبود و درنگ نمی‌کردند.

آیت‌الله خاتمی به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم متعلق به ایران نبود و همه مردم منطقه او را دوست داشتند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه از خدا بخواهید که همه عاقبت به خیر شویم، تصریح کرد: حاج قاسم با اخلاصی که داشت عزیز شد و خداوند به خاطر معامله او با خدا به او عزت داد.

وی با اشاره به اخلاص حاج قاسم و عشقش به فاطمه زهرا(ع) گفت: شما در عرصه نظامی کسی را محبوب‌تر از حاج قاسم نمی‌شناسید.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه فقر بزرگترین دشمن بشریت است خطاب به مدیران کالسیمین، گفت: شما در سنگری فعالیت می‌کنید که فقر را از بین می‌برید.

امام جمعه زنجان به فتنه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: آمریکا و عربستان و رژیم جعلی با هزینه‌های هنگفت در برلین جمع کردند و ۱۷ پرچم در آن اجتماع جمع شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هیچ کشوری دلسوز ما نیست و ما باید متحد و یکدل باشیم، گفت: اگر امروز می‌خواهیم موفق باشیم باید در کنار هم باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید