امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


امام جمعه زنجان گفت: هر کار و عملی شاخص و معیاری دارد و معیار ما نیز ولایت و امامت است و مردم در همین راستا در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جواب دشمنان انقلاب را به خوبی دادند.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت: دشمنان این گونه تصور می‌کردند که با این اقدامات بی‌ثبات کننده می‌توانند به اهداف شوم خود برسند، اما مردم ایران حماسه ماندگاری خلق کردند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

وی در ادامه افزود: هر کار و عملی شاخص و معیاری دارد و معیار ما نیز ولایت و امامت است و مردم در همین راستا در راهپیمایی 13 آبان امسال جواب دشمنان انقلاب را به خوبی دادند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی روحیه انقلابی و ایمان ملت ایران اسلامی را نشناخته‌اند و همین موضوع عامل شکست آنان در مواجه با انقلاب اسلامی است، اما باز مانند گذشته از این موضوع درس نمی‌گیرند.

آیت الله خاتمی با اشاره به حرکت‌های مزبوحانه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سلطه آمریکایی‌ها رها شدند و امروز ایرانی مقتدر و اثرگذار در معادلات جهانی شده است.

وی گفت: اتحاد، انسجام، بصیرت و ولایتمداری لازمه غلبه بر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است، البته کاستی‌هایی از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد، اما مسئولان پای کار هستند و با تمام توان سعی در بهبود اوضاع معیشتی مردم دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 24 آبان سالروز تصویب قانون اساسی توسط خبرگان رهبری است، عنوان کرد: قانون اساسی، به معنی قانون مادر و بیانگر کلیات نظام سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و هویت یک کشور است و باعث انسجام و اتحاد در کشور می‌شود، اما در حوادث اخیر آشوبگران خواستار این شدند که قانون اساسی باید به رفراندوم گذاشته شود، در حالی که در تمامی جهان تاکنون قانون اساسی یک بار  به تصویب رسیده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نظام اسلامی کشور بر مبنای مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است، بیان کرد: در کدام کشور در جهان چنین چیزی وجود دارد، مردم‌سالاری دینی، یعنی صاحبان انقلاب هموا ره در صحنه حضور دارند.a

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید