امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


 

 

 

یادواره شهدای روستای بلند پرچین امروز با حضورآ یت الله خاتمی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امام جمعه دندی، فرماندار ماهنشان، جمعی از مسئولان استانی و اهالی این روستای شهیدپرور، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای بلندپرچین، با اشاره به رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: شهادت هدف نیست، وسیله است برای رسیدن به هدف مقدس.
آ یت الله خاتمی افزود: روستای بلند پرچین در نقطه دورافتاده در زمان تجاوز دشمن به خاک وطن با یک همت بلند 90 رزمنده عازم جبهه می شوند که در واقع از هر خانه دو نفر عازم جبهه شدند که نشان از احساس مسولیت این اهالی داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و 8 سال جوانانی همانند جوانان بلند پرچین با رشادت های خود در جبهه ها نام ایران را پرآوازه نگه داشتند و در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند .
آ یت الله خاتمی: امروز وحدت و ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان با رهبری ولایت فقیه است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید