امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیل جدید حوزه علمیه های خواهران در محل دارالقرآن کریم زنجان، بر اهمیت تحلیل علوم دین تأکید کرد و افزود: سلامت فکری، فرهنگی و اجتماعی جامعه مهم‌ترین رهاورد حوزه‌های علمیه است. 

ایشان بابیان اینکه حضور بانوان در حوزه‌های علمیه باعث ارتقای ارزش‌های دینی و اعتقادات دینی در خانواده‌ها می‌شود، ابراز کرد: باید حضور بانوان در حوزه‌های علمیه پررنگ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: تأثیر گذاری بینش قرآنی و تربیت دینی بانوان در نسل آینده بی‌بدیل است و نقش بانوان طلبه در رسیدن به این مهم غیر قابل‌انکار است. 

آیت الله خاتمی اظهار کرد: اکثر بانوان حوزه علمیه با انگیزه ، مستعد و علاقه‌مند هستند و خروجی و برکات آن برای جامعه و خانواده است. 

ایشان گفت: حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بسیار خوبی برای  تقویت فرهنگی دینی در جامعه هستند و هرکدام از بانوان حوزه علمیه می‌توانند در خانواده و جامعه مؤثر واقع شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: حوزه‌های علمیه باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند و در این میان توسعه حوزه‌های علمیه، توسعه فرهنگی استان زنجان را به دنبال خواهد داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید