امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو

جلسه تمهید و تنفیذ پیام رهبریامروز با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه نباید در جلسات به فکر اصلاح همه دنیا باشیم، اظهار کرد: باید برای برش استانی برنامه‌ریزی شود و این برش مورد توجه قرار گیرد.

جلسه تمهید و تنفیذ پیام رهبریامروز با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد

آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان  در این جلسه با اشاره به اینکه نباید در جلسات به فکر اصلاح همه دنیا باشیم، اظهار کرد: باید برای برش استانی برنامه‌ریزی شود و این برش مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی با اشاره به اینکه مدیران بگویند در مورد برش استانی چه می‌توان کرد، ادامه داد: برای این گام نباید برنامه‌ریزی بلند مدت کنیم و باید در کوتاه مدت و میان مدت اقداماتی انجام شود.

ایشان با اشاره به اینکه بار بیانیه دوم انقلاب بر عهده جوانان است، ادامه داد: مخاطب نخست این بیانیه حوزه و دانشگاه است و باید برای آن برنامه ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نگران عدم ثبات قیمت‌ها در بازار هستیم، اظهار کرد: برای مردم جواب ندارم که چرا برنج، خرما و ... در طول مدت کوتاه افزایش می‌یابد.

ایشان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کلان در سطح کشور انجام می‌شود، بیان کرد: باید دید در برش استانی چکار باید کرد و آیا باید همین شرایط را ادامه یابد و یا اینکه  باید تغییری انجام شود.

آیت‌الله خاتمی تصمیم‌گیری به صورت میدانی را اتفاق خوبی خواند و گفت: این روش، روش بسیار خوبی است و مدیر بحران مدیری است که وارد میدان شده و تهدیدات را درک کرده و به فرصت تبدیل کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه زمان و فرد صادرکننده پیام رهبری را باید شناخت، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فردی است که از سال‌های پیش از انقلاب نقش موثری در انقلاب داشته و در چهل سال بعد از  انقلاب نیز در سمت‌های مختلفی حضور و همواره نگاه واقع بینانه‌ای به موضوعات داشته است.

ایشان قوی بوده و شما ضعیف هستید، بیان کرد: اگر مردم این موضوع را باور کنند موجب دلسردی می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: برای این جلسه تقویم هفتگی و ماهانه در نظر گرفته شود تا جلسات با برنامه‌ریزی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نجابت اصحاب رسانه در استان زنجان ادامه داد: باید تصمیمات جمع‌بندی شده در جلسات برای دلگرمی به مردم مخابره شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید