امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


امام جمعه زنجان:
استان زنجان نیاز شدیدی به احداث دانشگاه صنعتی و حوزه علمیه برادران و خواهران دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌ علی خاتمی در جمع مردم زنجان به دکتر روحانی رئیس جمهور خیر مقدم عرض کرد و با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: این نامگذاری با حضور آقای روحانی محقق شده و یک آرامش و امیدی در بین مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه گام‌های بلندی در عرصه مختلف به ویژه در بعد سیاست خارجی برداشته شده است، افزود: منزلت و عظمت جمهوری اسلامی در این بعد‌ها نشان داده شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز رئیس جمهور به سازمان ملل ادامه داد: در این سفر دفاع بسیار خوبی از سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و دفاع حقوق مشروع ملت ایران توسط رئیس جمهور شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان استانی که با هفت استان مهم کشور همجوار است و در یک نقطه حساس استراتژیک قرار گرفته است، تصریح کرد: آنطور که باید از بستر‌های مربوط به توسعه استفاده نشده و امیدواریم که در این سفر و حضور تیم اقتصادی قوی دولت گام‌های اساسی در راستای توسعه و رشد اقتصادی و فرهنگی برداشته شود.

وی اشتغال جوانان و ایجاد فرصت‌های خوب برای رونق اقتصادی و کشاورزی را از مسائل مهم مطرح کرد و گفت: استان زنجان زمینه خوبی برای توسعه علمی و فرهنگی دارد به ویژه اینکه نیاز شدیدی به احداث دانشگاه صنعتی و حوزه علمیه برادران و خواهران دارد.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید