امروز یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 - Sun 05 05 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی امروز در جشن انقلاب و اتمام پروژه‌های برنامه پنجم توسعه بسیج و سپاه استان زنجان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: پایبندی به ارزشهای اسلامی و وفاداری ملت ایران به امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و شهدا گزینه روی میز ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در پیروزی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: ملت ایران در مدت 37 سال از اقتدار و ارزشهای اسلامی با صلابت دفاع کردند.

امام جمعه زنجان ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان را باارزش خواند و گفت: ملت ایران با پیشرفت‌ در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی با اقتدار از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمن برای تضعیف نسل جوان بیان کرد: دشمنان شکست خورده از جنگ سخت، نفوذ فرهنگی و سیاسی در لایه‌های مختلف جامعه به ویِژه نسل جوان را در برنامه‌های خود قرار دادند.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی در اقشار مختلف مردم ابراز کرد: تضعیف باورهای دینی و اعتقادی مردم مسلمان و سست کردن بنیان خانواده‌ها از مهمترین اهداف دشمنان برای تسلط بر جهان است.

وی عنوان کرد: با توجه به نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در راستای عملیاتی کردن جنگ نرم، باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، افسران جنگ نرم به مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌ پا خیزند و از آرمانهای امام راحل و شهیدان دفاع کنند.

امام جمعه زنجان به افزایش بصیرت و برگزاری جلسات روشنگری برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: جنگ نرم دشمن در ابعاد وسیعی در حال انجام است و جوانان باید به فرهنگ و اعتقادات بومی و اسلامی آگاهی یابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی هیچگاه از توطئه و نیرنگ خود دست برنمی‌دارند، بیان کرد: با هوشیاری نسل جوان، با وجود کمبودها ملت ایران در تمامی حوزه‌ها سربلند و مقتدر است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید