امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


نیروی انتظامی با سپر کردن سینه خود از امنیت و آرامش مردم دفاع کرد.

امام جمعه زنجان در دیدار فرماندهی انتظامی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با تشریح خدمات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با سپر کردن سینه خود از امنیت و آرامش مردم دفاع کرد.

ایشان با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در حوادث اخیر بیش از همه به پلیس، بسیج و مردم ظلم شده است، اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور سوگند خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تفاوت حوادث اخیر با وقایع روی داده در سال‌های قبل اشاره و تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این وقایع از جمله شعارها تفاوت داشت و فقط به دنبال بهانه بودند که در مهر که فصل آغاز آموزش است آشوب ایجاد کرده و شورش برپا شود.

وی با بیان اینکه مرگ تاسف‌برانگیز یک خانم بهانه آغاز اغتشاش را فراهم کرد، ادامه داد: حجم پیام‌های مبادله شده در این واقعه بیانگر آمادگی موجود برای این اغتشاش بود.

آیت‌الله خاتمی به وقایع روی داده از بابت مطرح شدن حق و حقوق زنان و دیگر مسائل در حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: یادمان باشد هر کشوری قانون خود را دارد و شرایط اقتضا می‌کند که افراد حقوق دیگران را رعایت کنند.
وی به تفاوت فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس با سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: این فرمایشات باید یکبار دیگر مرور و تحلیل شود.

آیت‌الله خاتمی با تشریح سابقه تلاش دشمن برای تبدیل ایران به ایرانستان افزود: تنها سه روز بعد از انقلاب بود که اقدامات مسلحانه علیه نظام نوپای منبعث از انقلاب اسلامی آغاز شد به طوری نقشه عربستان ایران هم تهیه شده بود و تاکنون ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به اقدامات خلاف انسانی انجام شده توسط اغتشاشگران اشاره و تاکید کرد: برای مقابله با این روند باید هوشیار بود.

وی با اشاره به حمایت روسای جمهور امریکا و فرانسه با اغتشاشگران تصریح کرد: بنا به فرموده امام صادق (ع) باید متناسب با زمان فکر و عمل کرد از این رو بصیرت افراد در این شرایط مشخص می‌شود و باید با حواس جمع در این شرایط فکر و عمل کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید