امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


دشمنان هنوز از اسم سردار دل‌ها وحشت دارند‎‎

آیت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در آئین یادواره شهدای شهر ارمغان خانه، گفت: خدا محبت حاج قاسم سلیمانی را خدا بر دل مردم انداخته است و یاد شان همیشه گرامی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خالصانه قدم درراه خدا گذاشته بود، اظهار کرد: در مراسم تشییع این شهید بزرگوار بیش از ۲۰ هزار نفر شرکت داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمنان هنوز از اسم سردار دل‌ها وحشت دارند، گفت: این سردار شهید همچنان با دشمنان مبارزه می‌کند و باید جوانان امروز راه و مسیر این شهید بزرگوار را ادامه بدهند.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: انتخاب مسیر درست برای روزی انسان را در دنیا و آخرت عزیز می‌کند و همه مردم باید به این مهم بسیار توجه کنند.

وی به ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: زنجان سابقه خوبی در برگزاری عزاداری‌ها برای ائمه معصومین (ع) دارد و مردم این استان عزاداری ایام فاطمیه را نیز باید با شور و شعور برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر الگو گیری بانوان از حضرت زهرا تاکید کرد و افزود: بانوان باید بصیرت فاطمی داشته باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید