امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


دولت جوان و انقلابی با هدف ساخت ایران قوی وارد عرصه شده است

 

امام جمعه زنجان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت برگزار شد، افزود: یوم العباس در مراسم عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم پیوند عمیقی بین رئیس جمهوری و مردم زنجان ایجاد کرده است که این مهم ریشه دیرینه دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری در رقابت‌های انتخاباتی سال 96 با بیشترین رای نیز منتخب مردم این استان بود، یادآوری کرد: خوشحال هستیم که دولت جوان مردمی و انقلابی امروز با هدف نهادینه کردن عدالت و مبارزه با فساد و ساخت ایران قوی وارد عرصه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این آرمان بلند در سایه توکل برخدا، اتحاد و همدلی و هم افزایی ارکان اصلی کشور(قوای سه گانه) عملی خواهد شد و هیچ دولت و گروهی به تنهایی بدون اتکا به مردم نمی تواند در جبهه ای پیروز شود.

امام جمعه زنجان یادآوری کرد:  رهبر معظم انقلاب برای امسال نیز همچون هر سال نقشه راهی ترسیم و در شروع کار دولت انقلابی نیز چهارچوب ها را اینگونه ترسیم کردند که از آوار مطالبات بر دولت جدید خودداری شود و از طرفی این تاکید را داشتند که مطالبه گری عجولانه و انتقام جویانه و تقسیم بندی های غلط چپ و راست کنار گذاشته شود و فقط آینده کشور و نظام اسلامی در مد نظر باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی اخلاق مداری و سعه صدر را نشان دادند.

امام جمعه زنجان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بر اجماع سازی از نخبگان دلسوز کشور، در میان مردم بودن را به قوای سه گانه تاکید کردند.

وی با بیان اینکه کار ما گره گشایی از مردم است، افزود: این مهم را در زمان حاضر می بینیم  در 40 سال گذشته کارها و اقدامات بزرگ و قابل توجهی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال که به نام پشتیبانی از تولید و رفع موانع است به بهره گیری از ظرفیت های موجود، سرزمینی، همسایگان متعدد، قرار گرفتن در مسیر ترانزیت، پتانسیل های انسانی و داشتن جمعیت جوان تاکید کردند.

امام جمعه زنجان اظهارداشت: این مهم امیدی را در دل مردم به ویژه زنجانی ها دیار حکیمان و فقیهان و عالمان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه زنجان از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار و با هفت استان همسایه است، خاطرنشان کرد:  به حتم به ما در خصوص آب ظلم شده و در گذشته  سهم ما را از روان آبها قرار داده اند که این ظلم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با توجه به استعدادهایی که در ارتباط با عرصه های مختلف در زنجان وجود دارد، مساله امروز ما آب است

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید