امروز سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 - Tue 05 07 2024

منو


طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان باید به‌صورت میدانی انجام شود‎

آیت‌الله علی خاتمی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان، گفت: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) اتفاق خوبی است که در حال انجام است و باید بازخورد اجرای این طرح تحلیل شود.

وی اظهار کرد: داده‌های طرح نماد باید برای اجرای مرحله بعدی تحلیل شود و نباید اجازه داد این قبیل طرح‌ها در کشور ابتر باقی بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید با دقت بیشتری طرح نماد اجرا شود، افزود: باید طرح به‌صورت میدانی انجام شود و از سرایت آسیب‌ها به سایر دانش‌آموزان جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان نیز با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

ابراهیم رفیعی با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف در مسابقات قرآنی حضور دارند، ادامه داد: میزبانی در رشته‌های پژوهشی شامل احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر خواهد بود.

وی بابیان اینکه طرح نماد در استان زنجان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح با رویکرد آسیب‌شناسی و جلوگیری از شیوع آسیب‌ها انجام می‌شود.

رفیعی در رابطه با رتبه کنکور استان، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی برای ارتقای این رتبه انجام شود تا دانش‌آموزان این استان نیز بتوانند رتبه‌های بالایی را در کنکور به دست آورند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان، از برنامه‌ریزی برای گرامیداشت مقام شامخ معلمان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته‌شده است که هدف از برگزاری این برنامه‌ها، گرامیداشت جایگاه معلم است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید