امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


اقدامات نسنجیده، به شرایط حساس کشور دامن می‌زند‎

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نیکوکاران و خیران استان زنجان، با بیان اینکه خیران، موتور محرک کمیته امداد هستند، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان، از تاکیدات خداوند متعال در قرآن‌کریم است و باید فقط برای کسب رضایت خداوند باشد.
امام جمعه زنجان ادامه داد: در روایات بسیاری آمده است که برخی مردم، عمر طبیعی و مقرر خود را نمی‌کنند، در حالی که انجام برخی از امور مانند صله‌رحم و کمک به نیازمندان موجب افزایش طول عمر انسان می‌شود. همین‌طور اگر اهل تقوا باشیم، برکات زمین و آسمان بر ما نازل می‌شود.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه تقوا فقط ادای نماز و روزه نیست، افزود: امروز کشور با شرایط حساسی روبه‌رو است و ضروری است که با اقدامات نسنجیده به این حساسیت‌ها دامن نزنیم؛ در واقع نباید کاری کنیم که گفتمان انقلاب از یادها برود؛ چرا که ۲۳۰ هزار شهید در راه سرافرازی و سربلندی کشور تقدیم شده است و باید برای پاسداری از خون این شهدا، نگذاریم که آرمان‌های انقلاب فراموش شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه برای تحقق انقلاب، دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، یادآور شد: کشور چهل سال است که در حال جنگ با آمریکا است و در طی این سال‌ها، آمریکا نه تنها نتوانسته ایران را به زانو درآورد، بلکه خود نیز رو به افول است و از درون در حال پوسیدن است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب، امروز ایران از مقتدرترین کشورهای منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز هیچ تصمیمی در خاورمیانه بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود. مردم نیز از انقلاب و اسلام در کشور خسته نشده‌اند و از برخی رفتارهای غیرموجه عده‌ای ناراحت هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید