امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


آثار به جا مانده از شهید مطهری همواره دارای حقایق و اصول است‎

 

آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در همایش حکمت مطهر در محل حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه توجه به مقتضیات زمان یکی از رموز موفقیت شهید مطهری بود، افزود:  شهید مطهری با درک صحیح از مقتضیات زمانی جامعه را از انحراف فکری نجات د ادند.

امام جمعه زنجان افزود : شهید مطهری فقیه، عارف و مفسر بود که نسبت به فلسفه شرق و غرب احاطه داشت و اگر هر کدام از توانایی‌ها را دنبال می‌کرد در آن زمینه، امروز در اوج بود.

ایشان با بیان اینکه ایشان زمان شناسی بود که آثار وی بر اساس نیاز جامعه نوشته می‌شد، ادامه داد: آثار شهید مطهری مفید برای همه زمان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه آثار به جا مانده از شهید مطهری همواره دارای حقایق و اصول است، گفت: همه آثار شهید مطهری مفید است و این یک واقعیت است که توان علمی، قدرت تحلیل، صفای باطن و خلوص نیت باعث بزرگی شهید مطهری شده است.

امام جمعه زنجان افزود: شهید مطهری از حوزه به دانشگاه رفتند، اما رنگ دانشگاهی الحادی آن روز را نگرفت.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تشخیص درست سپاه در ورود به سنگر فکری، اعتقادی و اخلاقی که مبانی مسائل اعتقادی را آثار شهید مطهری قرار دادند کار بسیار ارزشمندی است و گنجاندن مباحث اعتقادی و آموزشی در حلقه‌های صالحین کاری ضروری و مبارک است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید