امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


اعضای ستاد نماز جمعه خادمین بی‎منت نمازگزاران و سربازان ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با وی، با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی اظهار داشت: باید با افزایش اتحاد داخلی به تحقق شعار سال کمک کرد.

وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه و نماز جمعه میدان مبارزه برای گروه‎های سیاسی، احزاب و جناح‎ها نیست، تصریح کرد: هر نمازخوانی مجاز به حضور در صف‎های دشمن‎شکن جمعه است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: نماز جمعه متعلق به همه افراد جامعه است و به عنوان کانون وحدت در جامعه نباید دچار مسائل سیاسی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت همدلی گروه‎های مختلف در داخل کشور تاکید کرد و گفت: برای مقابله با توطئه‎های دشمنان باید با حفظ وحدت داخلی دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

آیت‎الله خاتمی با بیان اینکه انسجام داخلی همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است، افزود: با نامگذاری امسال نیز میزان ولایت مداری افراد بیشتر مشخص می‎شود.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمنان از انسجام لازم برخوردار شد، ادامه داد: اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه موجب صلابت و پیروزی در مقابل زیاده‎خواهی‎های دشمنان می‎شود.

امام جمعه زنجان با روشن توصیف کردن آینده نظام اسلامی یادآور شد: اتحاد آحاد مردم نقش تاثیرگذاری در این زمینه داشته است که رسیدن ایران به حقوق خود از جمله در مسائل هسته‎ای این موضوع را به خوبی بیان می‎کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حذف تحریم‎ها تنها منجر به حذف تحریم‎های 12 سال اخیر می‎شود، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی 36 سال گذشته در تحریم بوده و توانسته برای مقابله با این تحریم‎ها خروجی‎های مناسبی پیدا کند.

آیت‎الله خاتمی با بیان اینکه اعضای ستاد نماز جمعه خادمین بی‎منت نمازگزاران و سربازان ولایت هستند، تصریح کرد: باید با مدارا با مردم برخورد کرده و اجازه نداد بی‎حوصلگی موجب ناراحتی مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نوع برخورد با نمازگزاران در جذب آنها به نماز جمعه بسیار مهم است، افزود: باید خادمان در این زمینه هوشیار بوده و نوع رفتار خود با مردم را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه زنجان رونق نماز جمعه را مرهون مسائل سخت‎افزاری ونرم‎افزاری دانست و گفت: در زمینه فضا و امکانات در حال حاضر اقدامات خوبی صورت گرفته و در زمینه نرم‎افزاری نیز گزارش‌‏های مطلوبی به دست ستاد رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان احداث مصلی زنجان را موجب برگزاری مطلوب‌تر نمازهای جمعه دانست و گفت: در حال حاضر از نظر سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی و وجود سقف بر سر نمازگزاران شرایط مطلوبی وجود دارد که تلاش می‎شود تا فضای مطلوب‌تری تا ماه رمضان برای مردم فراهم شود.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید