امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


روحیه بالای خانواده‎های شهدا مایه افتخار و سربلندی نظام است


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهید شهرستان زنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت ام ‎البنین (ع) اظهار داشت: مادران و همسران شهدا همواره ادامه دهنده راه شهدا بوده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‎اند.

وی با بیان اینکه فرماندهان دوران دفاع مقدس در سرافرازی و عزت نظام اسلامی در این دوران نقش بسزایی داشتند، افزود: در حال حاضر نیز مادران و همسران شهدا برای سرافرازی و عزت انقلاب اسلامی تلاش بی‌شماری را انجام می‎دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تربیت فرزند صالح از ویژگی‎های مادران شهدا است، تصریح کرد: مادر بیشترین نقش را در تربیت فرزندان خود داشته و شهدا نیز تربیت شده مادرانی ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هیچکس به اندازه مادر دارای عاطفه نیست، افزود: مادران در تربیت فرزندان خود نقش بسزایی داشته و مادران شهدا نیز نمونه‎های تربیت صحیح هستند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا با ایمان و روحیه مضاعف همواره در جامعه حضور دارند، افزود: مادران شهدا نه تنها پس از شهادت فرزندانشان ناله نکردند بلکه با همین روحیه در برابر توطئه چینی‎های استکبار جهانی ایستادند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با پایه‎گذاری حسینیه‎های شهدا در عمل راه شهدا را ادامه می‎دهند، افزود: مراسم‎های مختلف از جمله جلسات احکام، قرآن و روضه برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از سوی مادران و همسران شهدا برگزار می‎شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حسینیه‎های شهدا سنگر مستحکمی برای ادامه راه شهدا محسوب می‎شود، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از فرزندان شهدا مایه افتخار برای خانواده خود هستند، تصریح کرد: طی مدارج علمی بالا توسط فرزندان شهدا مایه عزت نظام اسلامی است.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه اقتدار، عظمت و روحیه بالای خانواده‎های شهدا مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی است، تصریح کرد: مادران شهدا با پایداری موجبات پایداری انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان فراهم کرده‎اند.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت ملت ایران به ویژه خانواده‎های شهدا جواب داده است، افزود: مذاکرات ایران با 6 ابرقدرت جهان ناشی از همین مقاومت و ایستادگی است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اوباما رسما اعلام کرده بود اجازه نمی‎دهد هیچ پیچ و مهره‎ای در مراکز هسته‎ای ایران بسته شود، افزود: امروز موفقیت نظام اسلامی در عرصه هسته‎ای دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه این توافق اگر چه صدر صد به نفع ایران نیست، افزود: اما موفقیت‎های مطلوبی در بخش‎های مختلف به دست آمده است که ساخت 6 هزار سانتر‎فیوژ از جمله این موفقیت‎ها محسوب می‎شود.

آیت‏ الله خاتمی گفت: موفقیت‎های تیم هسته‎ای در لوزان به برکت خون شهدا، مقاومت مردم، تدابیر بلند مقام معظم رهبری است و امروز ایران قله‎های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری می‎پیماید.

 

گزارش تصویری :

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید