امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


باید با اتخاذ تدابیر لازم و تبلیغات مناسب ، علاقمندی مردم نسبت به حمایت از تامین مسكن محرومین را جلب کرد.


آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه دیدار با اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای خیرین مسكن ساز و مسئولین حساب 100 امام خمینی (ره) با تاكید بر رقم ریالی كمك های مردمی واریز شده به حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) در استان و كشور را بسیار كمرنگ دانست و اظهار داشت: باید با اتخاذ تدابیر لازم و انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب، علاقمندی مردم نسبت به حمایت از تامین مسكن محرومین را جلب کرد.

در این جلسه حاجی زاده مدیركل بنیاد مسكن استان گزارشی از تعداد واحدهای مسكونی بهسازی شده در روستاهای استان ارائه کرد و گفت: هم اكنون بیش از 56 درصد از مسكن های روستایی توسط ارائه تسهیلات از سوی بنیاد مسكن و 30 درصد هم بدون تسهیلات نوسازی شده است.

حاجی زاده از آغاز ساخت 20 پروژه مسكن در 5 شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و ایجرود خبر داد و افزود: تاكنون ساخت 1186 واحد مسكونی محرومین در استان زنجان آغاز شده، كه از این تعداد 169 واحد تحویل داده شده و 100 واحد دیگر آماده واگذاری می باشد و 60 واحد در دهه فجر امسال به واجدین شرایط تحویل داده می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید