امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


دغدغه عمومی مدیران باید مسائل کودکان و نوجوانان باشد.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان: همه مدیران و مسئولان می‌بایست دغدغه‌ی مسائل و مشکلات کودکان و نوجوانان را جدی بگیرند.

 مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان به همراه کارکنان کانون، دیدار صمیمی با آیت‌الله خاتمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان داشتند.

آیت‌الله خاتمی در این دیدار به نقش ارزشمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین جامعه هدف که این اداره با آنها مواجه است تاکید کرد و گفت می‌باست به امر آموزش و تربیت در کنار سرگرمی نیز توجه خاصی شود.

آیت الله خاتمی به آسیب‌هایی که این روزها کودکان و نوجوانان کشور اسلامی ایران را تهدید می‌کند اشاره کرد و متذکر شد وکه کودکان و نوجوانان امروز از سنین پایین با اینترنت و فضاهای مجازی آشنا هستند و لازم است مراکز فرهنگی و هنری کانون نیز این قشر از افراد آسیب پذیر جامعه را با ترفند‌ها و توطئه‌های جدید در حوزه‌ی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم آشنا بکنند به این صورت که آسیب به این قشر آسیب به آینده کشور است و لازم است در مسایل آموزشی از آموزه‌های دینی و اسلامی نیز به نحو احسن استفاده شود.

وی توصیه‌ کرد که مسئولین در تمام مسایل مربوط به کودکان و نوجوانان و دغدغه‌های مربوط به آن، جدی باشند و با نوآوری‌ها در امور آموزشی و فرهنگی موجبات رشد و تعالی جامعه را رقم بزنند.

محمد نقی صالحی مدیر کل کانون استان زنجان در ابتدای این دیدار به تشریح برنامه‌ها و رویکردهای کانون پرداخت و به فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در مراکز فرهنگی هنری کانون برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی و اجرا می‌شود اشاره کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید