امروز سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 - Tue 05 07 2024

منو


انسان مبارز باید به هنگام موضع گیری و استقلال خود را نشان دهد‎

آیت‌الله علی خاتمی صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثار گران آموزش‌وپرورش سراسر کشور، افزود: دفاع از استقلال و هویت و سرزمین وظیفه معلمان و مربیان  هستند چراکه این قشر صاحب‌فکر و اندیشه و تجربه می‌باشند.

ایشان بابیان اینکه در استان زنجان دو هزار و ۳۸ فرزند شهید داریم، اظهار کرد: اکثریت این داش آموزان دانشمندان و نخبگان استان می‌باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان شهدای حرم را شهدای شاخص عنوان کرد و گفت: این شهیدان تجربه حضور در هشت سال دفاع مقدس را داشتند و امروز هم برای دفاع از خاک و امنیت کشور از خانواده خود گذشتند.

امام جمعه زنجان تأکید کرد: امروز کشور شرایط ویژه‌ای دارد و جنگ تمام نشده و تنها جنگ نظامی تمام‌شده و دفاع از خون شهیدان همچنان باقی است و باید امروز مراقب باشیم که دشمن در کشور ما نفوذ نکند.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه همه باید آگاه باشند، ابراز کرد: انسان مبارز و مجاهد باید همیشه بیدار باشد و اگر کسی بخواهد بخوابد بداند که دشمن نخوابیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان افزود: امروز رئیس‌جمهور نادان آمریکا ترامپ بداند که با تحریم این کشور هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که ایران رهبری فرزانه و رئیس‌جمهوری باکفایت دارد و در مقابل تحریم‌ها مقابله می‌کنیم.

امام جمعه زنجان افزود: انسان مبارز باید همیشه بیدار باشد و به‌موقع و به هنگام موضع گیری و استقلال خود را نشان بدهد و نسل امروز ما باید دشمن را به خوبی بشناسد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: امروز دشمن از ۴۰ سالگی ایران می‌ترسد و با انواع ترفندها وارد عرصه شده تا آرامش مردم را بگیرد ولی هرگز موفق نمی‌شود چراکه این کشور با هدایت‌های مقام معظم رهبری همیشه پیروز و سربلند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: هر ملتی که احساس هویت می‌کند می‌تواند اقتدار خود را حفظ کند و ملتی که ریشه و هویت خود را فراموش کند تسلیم دشمن می‌شود بنابراین باید ریشه تاریخی و اعتقادی خود را حفظ کنیم تا به عزت و اقتدار برسیم و امروز باید نسل حاضر این هویت را به آیندگان منتقل کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید