امروز سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 - Tue 04 30 2024

منو


امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم استان در مراسم یادبود آیت الله هاشمی قدردانی کردند

 

آیت الله علی خاتمی به همراه مهندس اسدالله درویش امیری با انتشار اطلاعیه ای مشترک از حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم، در مراسم گرامیداشت و یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که عصر پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی مشاور رئیس جمهوری و مسئول فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در حسینیه اعظم زنجان برگزار شده بود، قدردانی کردند.
در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، قدرشناس و فهیم استان زنجان

امروز حضور پرشور، آگاهانه و قدرشناسانه شما مردم همیشه همراه در برگزاری باشکوه مراسم یادبود یار دیرین امام، مجاهد انقلاب و یاور مقام معظم رهبری مرحوم آیت اله اکبر هاشمی رفسنجانی در حسینیه اعظم زنجان بار دیگر حماسه ای عظیم و توأم با وفاداری و همدلی در استان زنجان در راستای وحدت ملی خلق نمود.
حضور گسترده شما مردم وفادار با رویکردهای سیاسی و فکری متفاوت در این مراسم، بار دیگر نشان داد که ملت ایران با هر اندیشه، تفکر و سلیقه سیاسی، همواره در بزنگاه‌ها تحت لوای ولایت فقیه و پرچم پر اقتدار جمهوری اسلامی، شکوهی از وحدت و یکدلی را به جهانیان نشان خواهند داد.
قدردانی شما مردم فهیم از تلاش‌ها و خدمات صادقانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که حدود 60 سال از عمر با برکت خویش را در جهت پیروزی انقلاب، استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازندگی کشور سپری نموده و به حق، نقش موثری در ایام پیش از پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن در سرافرازی و اقتدار کشور و پیشبرد اهداف والای انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است، نشان می دهد که مردم ایران همواره قدردان خدمات صادقانه مسئولان نظام خواهند بود و هر قدمی که با نیت خالص و در راه خدمت به خلق برداشته شود، در اذهان و قلوب مردم ایران ماندگار خواهد بود.
بی شک این وحدت و یکدلی شما مردم، موجب یأس و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود و بار دیگر افکار شوم بیگانگان را در ایجاد شکاف میان ملت و مسئولین خدوم نظام جمهوری اسلامی بر هم خواهد زد.
بر خود فرض می‌دانیم از این حضور حماسه ساز شما مردم فهیم استان زنجان قدردانی نموده و برای آن بزرگ‌مرد همیشه‌زنده تاریخ علو درجات و رضوان واسعه الهی را از درگاه خداوند منان مسألت نمائیم.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید