امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


پیام تبریک استاندار زنجان بمناسبت انتخاب آیت الله خاتمی بعنوان امام جمعه موفق

استاندار زنجان در پیامی انتخاب آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان را به عنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در این پیام آورده است:
خبر انتخاب مستطاب عالی به عنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز در پنجمین اجلاس سراسری نماز کشور در بین ائمه محترم جمعه و جماعات سراسر کشور موجب مسرت و مایه مباهات آحاد مردم نمازگزار استان شور و شعور حسینی از جمله اینجانب گردید . بی تردید خضوع و فروتنی جنابعالی در جمع اقشار مختلف مردم به ویژه در مدارس و دانشگاهها اثرات عمیق معنوی برجای گذاشته و موجب دعوت خیل عظیم جوانان و نخبگان به جماعات و محافل نورانی نماز را به دنبال داشته و خواهد داشت.
بدینوسیله ضمن ابراز سپاس ویژه از اقدامات بسیار عمیق و ریشه ای جنابعالی در پرداختن به امور فرهنگی و تلاش در جهت تقویت نماز به عنوان یکی از پایه های اساسی معرفت دینی در بین اقشار مختلف مردم استان زنجان به خصوص جوانان و دانشگاهیان، از محضر خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در جهت تحقق اهداف متعالی معنوی را که در پیش دارید مسالت دارم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید