امروز سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 - Tue 04 30 2024

منو


جشن نیمه شعبان فرصتی برای ترویج و تقویت فرهنگ انتظار است

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهر زنجان در جشن نیمه شعبان، افزود: ماه شعبان ماه مبارک و بسیار بزرگی است و در این ماه اعیاد بزرگی وجود دارد که باید از این فرصت معنوی به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: منتظران ظهور مهدی (عج) باید زیرساخت‌های لازم را برای ظهور فراهم کنند و برای تحقق این امر مهم نیازمند تقویت معنویت و ارزش‌های دینی در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خداوند آخرین حجت را نگه داشته است تا جامعه خود را برای ظهور آماده کند.

خاتمی تأکید کرد: در این روزهای مبارک ماه شعبان عموم مردم در برنامه‌های ویژه ولادت امام زمان (عج) شرکت می‌کنند تا ارادت خویش را به این امام همام نشان بدهند.

وی افزود: باید در ماه شعبان برنامه‌های شاد و مفرحی در مساجد و مراکز برگزار شود چراکه این عید نیمه شعبان بزرگ‌ترین عید است و باید به خوبی و باشکوه برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان اینکه باید فرهنگ مهدویت در جامعه به خوبی تبیین شود، ابراز کرد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه بسیار ضروری است و باید جوانان شناخت لازم نسبت به حضرت مهدی (عج) داشته باشند.

خاتمی گفت: جشن نیمه شعبان فرصتی برای ترویج و تقویت فرهنگ انتظار است و باید هر سال باشکوه برگزار شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید