امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


افتتاح مدرسه کسب و کار نشان از همت علمی کشور است

 

حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی در آئین افتتاح نخستین مدرسه کسب و کار کشور، اظهار داشت: توسعه در ابعاد مختلف رشد بالایی دارد و باید سرعت رشد علمی در کشور با اهتمام جدی دلسوزان علمی افزایش یابد.

ایشان افتتاح مدرسه کسب و کار صوفی در زنجان را گام مهمی در راستای ارائه آموزش های تخصصی برای مدیران عنوان کرد و افزود: مردان بزرگ روزگار از همت بلند به جایی می رسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن نکوهش تفکرات بازدارنده توسعه در کشور، اظهار داشت: باید همه اهتمام مدیران و مردم برای تحقق شاخص های توسعه کشور باشد.

ایشان رشد صنعتی و علمی را در سطح دنیا بالا عنوان کرد و گفت: با شناسایی استعدادها و تمرکز بر رشد علمی و صنعتی باید زمینه توسعه کشور را فراهم کنیم.

امام جمعه زنجان در ادامه افزود: عقب ماندگی های عنوان شده زمان پهلوی و قاجار نباید دلیلی بر عقب مانده از برخی علوم نسبت به دنیا باشد. عقبه تمدنی کشور باید تبدیل به محرکی مناسب برای توسعه علمی کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی تمدن هفت هزار ساله در دنیا دارد، افزود: این تمدن کهن و مدنیت غنی باید در خدمت توسعه کشور باشد و نباید موجب انفعال در عرصه های علمی کشور شود.

امام جمعه زنبه رفتار و اعمال انسان و قضاوت در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: انسان در زنجان و جایگاه باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد. نخست در دادگاه عدل الهی و دومی در تاریخ و قضاوت عمومی است.

ایشان با انتقاد از برخی تفکرات نزد دانش آموختگان دانشگاهی کشور، تاکید کرد: نباید علم را ابزاری برای داشتن شغلی اداری و پشت میزنشینی تعبیر کرد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید