امروز دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


دشمن از ابزارهای گوناگونی برای هجمه به نظام استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن از ابزارهای گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای هجمه به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.
 خبرگزاری فارس: دشمن از ابزارهای گوناگونی برای هجمه به نظام استفاده می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با کارکنان فرودگاه زنجان با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: امروز به عنوان تاریخی‌ترین روز در تاریخ دین اسلام و آغاز هجرت پیامبر اکرم(ص) و سند افتخار و عزت شیعیان است.

وی به تصمیمات مهم امام راحل در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: این تصمیمات تا به امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را به مرحله‌ای رسانده که هیچ‌کس به اندازه مقام معظم رهبری در کشومان نسبت به این اصول آشنایی دقیق‌تری ندارد و وفاداری هیچ شخصی به اندازه ایشان به نظام نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همیشه در دنیا حساسیت بیشتری به مسائل و حوادث پروازی وجود دارد، تصریح کرد: کوچکترین مسائل در پیشرفته‌ترین کشورها در این مسائل به سرعت توسعه می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه حساسیت جهانی نسبت به این مسائل وجود دارد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری انقلاب تا به امروز همیشه در فکر ضربه‌زدن به اصل انقلاب بودند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در روزهای نخست با خشونت جلو آمدند اما بعد از مدتی متوجه شدند این حرکت‌ها جواب ندارد، بیان داشت: در شرایط کنونی دشمنان می‌خواهند با پنبه سر ببرند و هجمه‌های آنها پیچیده‌تر و بیشتر از گذشته شده است.

وی به استفاده دشمن از ابزارهای گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای هجمه به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان این فعالیت‌ها را به امید کاهش وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی ایران انجام می‌دهند.

امام جمعه زنجان تصمیمات و تدابیر امام راحل در زمینه‌های مختلف کشورمان را موفق ارزیابی کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز وارد هر عرصه‌ای شده با موفقیت از آن عرصه بیرون آمده است.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تاکنون وظیفه حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را بر عهده دارد.

آیت‌الله خاتمی متذکر شد: امروز سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی و سایبری با قدرت وارد شده و با افتخار و موفقیت از این عرصه‌ها بیرون آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست مشکلاتی در مسائل حوزه هواپیمایی به وجود آمد که با گذشت زمان این مسائل در سازمان هواپیمایی حل شد و برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حیثیت این مسئله به وضوح مشخص شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه پرواز حج تمتع سال جاری از فرودگاه زنجان را موفق ارزیابی کرد و افزود: این پروازها از فرودگاه زنجان خروجی خوبی داشته است.

این مسئول بیان داشت: در خروج مسافران از فرودگاه زنجان مشکلی وجود ندارد و بیشترین مشکل به مربوط به ورود مسافران است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در گذشته زائران در سفر حج مجبور بودند در فرودگاه تهران یا تبریز حضور یابند، گفت: برای حضور زائران در این شهرها مشکلاتی به وجود می‌آمد.

وی با بیان اینکه در صورت امکان برای پروازهای حج تمتع سال آینده بودجه تزریق شود تا سالن انتظار احداث و تکمیل شود، اظهار داشت: در صورت تامین نشدن به موقع بودجه تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه سالن انتظاری به عنوان فضای موقت ایجاد شود، تصریح کرد: از هم‌اکنون فضای موقتی همچون چادر جمعی بزرگ برای انتظار زائران حج تمتع سال آینده در نظر گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان فرودگاه زنجان باید به فکر پارکینگ خودروهای مردم در فرودگاه باشند، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح مشکلات موجود در این زمینه را مدیریت کرد.

آیت‌‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید به بحث گذرنامه و گمرک توجه شود، گفت: اگر برخورد مناسبی با مسافران در فرودگاه انجام شود اثر روانی خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در هر زمانی مشکلاتی در حوزه‌های مختلف به وجود می آید، گفت: مسئولان فردوگاه باید خود را برای مواجه شدن با این مشکلات آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در مواقع ضروری نباید به تعداد پرسنل موجود در فرودگاه اکتفا کرد، اظهار داشت: مسئولان باید همیشه برنامه‌ریزی لازم برای احتمالات غیرقابل پیش‌بینی را داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان و کارکنان فرودگاه باید آمادگی بیشتری در بحث گذرنامه و سایر موضوعات داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید از تجربیات دیگر استان‌ها در این زمینه استفاده شود، تصریح کرد: مسائلی که استان زنجان و مسئولان آن می‌توانند در بهبود شرایط کمک کنند اعلام شود همچنین برای ایجاد نظم و انضباط در مواقع کمبود نیرو می‌توان از نیروهای بسیجی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پایان با اشاره به اینکه همیشه تعامل خوبی بین حفاظت سپاه و امنیت پرواز وجود داشته است، تصریح کرد: امید است مسئولان و کارکنان فرودگاه با قوت بیشتری این تعامل را ادامه دهند.

گزارش تصویری مرتبط :

دیدار با کارکنان فرودگاه زنجان‎

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید