امروز دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه زنجان ، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر روز دوشنبه مورخ 08/10/93  در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که مسئولان رده بالای استان همه بومی هستند، افزود: برای مسئولان نیز امتحان بزرگی است که باید تلاش کنیم، از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به تحصیل 60 هزار دانشجو در استان اظهار داشت: بسیاری از اعضای هئیت علمی دانشگاه‌های استان زنجان غیر‌پروازی هستند.

آیت‌ الله خاتمی استاندار زنجان را از مظاهر اعتدال و انصاف دانست و خاطرنشان کرد: نام پرفسور ثبوتی نیز برای استان کارآیی بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه زنجان در زمینه آی‌تی ظرفیت‎های خوبی دارد، تصریح کرد: این استان نیازمند پارک علم و فناوری است که باید تلاش شود این پارک در زنجان تاسیس شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقدمات احداث پارک علم و فناوری در استان انجام شده است، افزود: باید اقدامات جدی‌تری در این زمینه صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه باید از فرصت پیش آمده برای توسعه استان استفاده کنیم، تصریح کرد: با نگاه وسیع‌تر با توجه به ظرفیت‎های استان، زمینه توسعه مطلوب زنجان فراهم شود.

آیت‌الله خاتمی مردم زنجان را نجیب، آرام، متدین و معتقد دانست و ادامه داد: مردم زنجان قدرشناس و قدردان هستند.

وی با بیان اینکه کاهش وابستگی کشور به نفت ضروری است، اضافه کرد: باید به دیگر ظرفیت‌های کشور توجه شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه با کمال مطلوب فاصله داریم، گفت: اما اقدامات انجام شده رضایت‌ بخش است که امیدواریم با اقدامات بهتر و همت مسئولان زمینه توسعه بیشتر فراهم شود.‌

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید