امروز دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 - Tue 05 21 2024

منو


دیدار بمناسبت روز حمل و نقل و رانندگان

آيت الله خاتمي روز چهارشنبه به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان در ديدار با دست اندرکاران اداره حمل و نقل استان، با اشاره به اينکه رانندگان وسايط نقليه عمومي به ويژه اتوبوس هاي جاده اي قشري زحمتکش در جامعه محسوب مي شوند، افزود: فعالان اين صنف مسائل و مشکلاتي دارند که توجه به رفع آن ضروري است.

وي يادآوري کرد: يکي از بخش هاي مهم و اثر گذار و پر استرس در جامعه عرصه حمل و نقل جاده اي، هوايي و ريلي است.

آيت الله خاتمي افزود: رانندگان اتوبوس به دليل جابجايي عده کثيري از مسافران بيش از ديگران در معرض خطر و مواجهه با حوادث و سوانح گوناگون هستند و اين مهم ارائه خدمات لازم به آنها را ضروري مي کند.

وي اظهار کرد: شغل رانندگي نياز به مهارت و ظرافت هاي خاصي دارد چرا که با جامعه هدف بيشتري سر و کار دارد و لحظه اي غفلت نتايج دلخراش و ناگواري را براي عده ي زيادي رقم مي زند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان با بيان اينکه برخي از افراد به اجبار شغل رانندگي را انتخاب مي کنند، ادامه داد: نبود آموزش هاي کافي معضلاتي به دنبال دارد که به اين مهم بايد توجه جدي شود.

وي يادآوري کرد: مسوولان امورحمل براي خدمات رساني بهتر به جامعه هدف نسبت به سازمان دهي مجموعه ،روان تر شدن تشکيلات و حرکت بر نظم و قاعده مشخصي بايد اقدام کنند.

آيت الله خاتمي به دست اندرکاران امور حمل و نقل اين استان توصيه کرد با آرامش بيشتري و نه با تحکم با رانندگان مدارا کنند و نکات لازم را براي ارتقاي بهتر ايمني به آنان گوشزد کنند.

وي خاطر نشان کرد: گلايه هايي نيز از سوي مردم از شرکتهاي مسافري به گوش مي رسد که تقويت، نظارت و رفع مشکلات موجود به رضايتمندي عموم مردم منتهي مي شود.


گزارش تصویری مرتبط :

دیدار با کارکنان اداره کل پایانه های و حمل و نقل‎

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید