امروز دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


مسائل قرآنی بیش از پیش در مدارس آموزش داده شود

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 164

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه با فعالان قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: تا کنون آن طور که باید و شاید در زمینه استعدادها و مسائل قرآنی کار نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از آفت‌ها در این زمینه دادن آمارهای تکراری است، افزود: طی چهار سال که موسسات قرآنی زیادی بوده‌اند، احساس می‌شود که بسیاری از این آمارها مشترک است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برخی از این افراد در چند گروه مشترک هستند، گفت: همین ما اصرار داریم که اوقاف، سازمان تبلیغات و ارشاد با هماهنگی و هم افزایی کرده و در این راستا نسبت به اجرای برنامه‌های قرآنی اقدام کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بهترین زمینه برای رشد و پرورش موضوعات قرآنی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: باید سربازگیری این برنامه‌ها از آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های مختلف باید هماهنگی کامل در اجرای برنامه‌ها داشته باشند، اضافه کرد: آموزش و پرورش باید پای کار بوده و بسترهای خود را به سه منطقه تقسیم کند و هرکدام از این گروه‌ها در یک منطقه فعالیت کنند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر احیای مدارس قرآنی و فعالیت بیش از پیش آنها افزود: اگر ما بخواهیم بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم باید روی آن مطالعه داشته و یک سازماندهی روی آن داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر آموزش مسائل دینی و قرآنی به دانش‌آموزان در مدارس افزود: مربیان آموزشی تاثیر بسزایی در ترویج معارف دینی و قرآنی دارند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید به مسائل نماز بچه‌ها در کلاس دقت شود، تصریح کرد: هیچ اشکالی ندارد که دبیر شیمی به نماز نیز توصیه کند.

وی با انتقاد از اینکه برخی از کودکان مهارت‌های زندگی را بلد نیستند، اضافه کرد: باید بستر لازم برای آموزش مهارت‌های زندگی به صورت صحیح و کاربردی به کودکان فراهم شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید