امروز شنبه, 29 ارديبهشت 1403 - Sat 05 18 2024

منو


انقلاب راهش را مقتدرتر از قبل می‌پیماید

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 188

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز اظهار کرد: بیش از ۴۰ هزار آزاده سرافراز در اردوگاه‌های بعثی روزگار سختی گذراندند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه برخی تنها با ظاهر کلمه اسارت آشنا هستند؛ تصریح کرد: خاطرات زندان‌بان‌های بعثی گویاتر از زندان دیده‌های ما از روحیه ایثار و مقاومت آزادگان است.
ایشان با اشاره به اینکه در لسان قرآن برخی از اعداد حکایت از معانی و مفاهیم عمیقی هستند همچون عدد ۷۰؛ هفت و ۴۰ بیان کرد: در قرآن کریم ۴۰ عدد کمال است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه پیامبر به عنوان اشرف؛ اعظم و خاتم‌الانبیا در 40 سالگی مبعوث به رسالت عام شدند؛ تصریح کرد: معمولا سنین کمتر از ۴۰ را خامی و ناپختگی فرض می‌کنند و سن ۴۰ سالگی نشان بلوغ عقلی است.
امام جمعه زنجان افزود: در روایت داریم که تا ۴۰ سالگی شیطان به دور و بر انسان می‌گردد اما پس از آن اگر اعمال خوبش بر اعمال بد وی قالب بود  شیطان او را طرد می‌کند اما اگر کارهای ضعیف او قالب بود؛ شیطان پیشانی او را می‌بوسد و می‌گوید از تو خیالم راحت شد.
آیت‌الله خاتمی ضمن تبریک سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن انقلاب پیروز و از ۲۵ بهمن مبارزه علیه انقلاب توسط ایادی استکبار آغاز شد و امروز نیز کاملا مشهود است که با وجود این فراز و فرود و دشواری‌های سخت این نهال نوپای انقلاب به یک درخت کهن تنومند تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عصبانیت استکبار نیز اشاره کرد و گفت: موفقیت کشور موجب شده است که دشمن به سیم آخر بزند؛ به ویژه اقداماتی که از سال قبل توسط دشمن آغاز شده برای این بود که انقلاب ۴۰ سالگی خود را جشن نگرفته و به ۴۰ سالگی نرسد.
ایشان به ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا و دعای پدران و مادران آنها و صبر و استقامت ۴۰ هزار آزاده و صبر و تحمل جانبازان و ایثارگران و مدیریت مقام معظم رهبری و تجربه موفق کارایی نظام ولایی این کشور استوار ایستاده و گامی کوتاه نیامده است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا بر سخنان خود ثبات نداشته و یکبار تعیین و بار دیگر مذاکره بدون شرط را مطرح می‌کند؛ گفت: همه کارگزاران این افتخار را دارند که در مقابل همه این توطئه‌ها جشن پیروزی انقلاب اسلامی را هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهند کرد.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امسال عقل و وجدان اقتضا می‌کند که این مراسم با شکوه بیشتری برگزار شود؛ تصریح کرد: برای همین امر باید جلسات باشکوه برگزار شود.
ایشان با تاکید بر ثبات روزافزون جمهوری اسلامی و نقش محوری مردم و تقویت نرم قدرت جمهوری اسلامی بیان کرد: تبیین گفتمان اسلامی در منطقه نیز از دیگر موضوعاتی است که باید در پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد  توجه قرار گیرد.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید