امروز شنبه, 29 ارديبهشت 1403 - Sat 05 18 2024

منو


کشور امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز دارد‎

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 123

آیت الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد با بیان اینکه بر ضرورت همدلی و همراهی مدیران کشور برای غلبه بر مشکلات تاکید کرد و افزود: کشور امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز دارد و همه باید در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات متحد شوند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: باید دست در دست هم دهیم و به‌صورت متحد عمل کنیم تا تنها یک صدا از این کشور شنیده شود و ملت و نظام بتوانند از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون آیند.

ایشان با بیان اینکه اقتدار عملی وزارت اطلاعات در سایه ولایتمداری و تبعیت از قوانین الهی یکی از نقاط قوت این مجموعه است، افزود: وزارت اطلاعات همواره در همه صحنه‌های دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هوشمند و مقتدر حضور داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات توانسته در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مقتدر و سرافراز باشد، گفت: از دیگر امتیازات و برتری وزارت اطلاعات تاکیدات مقام معظم رهبری است که فرمودند: «انقلابی شروع کردند و انقلابی ماندند و در زمان فراز و فرود، ولایت‌مداری و اقدام به‌هنگام داشتند».

ایشان با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع)، اظهار کرد: انسان مبارز و انقلابی کسی است که همیشه بیدار باشد و به موقع اوضاع را رصد نموده و به‌هنگام عمل نماید، چرا که اگر ما هم بخوابیم، دشمنان بیدار هستند و به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: اقتداری که امروز وزارت اطلاعات به صورت عملی دارد، در سایه ولایت‌مداری و تبعیت از قوانین الهی است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید