امروز شنبه, 29 ارديبهشت 1403 - Sat 05 18 2024

منو


حج امسال باید باشکوه تر و وحدت بخش تر از سال های گذشته باشد

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 171

آیت الله علی خاتمی شامگاه شنبه در دیدار با کارگزاران، مدیران و عوامل اجرایی حج ۹۷، افزود: باید اعزام حجاج زنجانی با مدیریت درست و برنامه ریزی مدون انجام شود.

ایشان بر استفاده از تجارب سالهای  گذشته در ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید کرد و گفت: داشتن انگیزه خدمت با شوق و رغبت به حجاج  و استفاده از تجربیات گذشته از جمله مواردی است که برای برگزاری بهتر حج باید در راس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز کرد: برای برگزاری حج یک مدیریت قوی لازم است و کارگزاران این فریضه واجب الهی باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت حجاج را داشته باشند.

ایشان افزودند : حج تمتع بزرگترین حج است و فضایل بسیار زیادی دارد و حرمت این حج باید به خوبی حفظ شود.

ایشان با بیان اینکه حج امری واجب برای مسلمانان است، گفت: در این مراسم باید جایگاه حجاج از سوی کشور عربستان در مناسک حج به خوبی حفظ شود و عربستان سعودی باید تعهد کند که امنیت و سلامت زائران را مور توجه قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با بیان اینکه حج امسال باید باشکوه تر و وحدت بخش تر از سال های گذشته باشد، افزود: خوشبختانه دولت تمهیدات و زیر ساخت لازم برای اعزام زائران را مد نظر قرار داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید